Vývozci dostanou tipy pro víc než 50 trhů. Chystá se nový Meeting Point CzechTrade

Najít vhodného obchodního partnera v zahraničí, objevit konkrétní příležitosti na zahraničních trzích nebo zvolit formu vstupu na cizí trh pomohou zástupcům firem ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade na akci Meeting Point CzechTrade, která se bude konat v půli března. S ohledem na pandemii koronaviru se budou jednotlivé konzultace či diskuze konat online. Konzultace na exportní témata se uskuteční od 16. do 19. března. Vývozci se budou moci účastnit přímých konzultací s odborníky na více než pět desítek zahraničních trhů.

Akce je zdarma, pouze je nutná rezervace předem. Přihlásit na akci se lze již nyní v jednoduchém registračním formuláři. Země jsou rozdělené do časových bloků, délka jedné konzultace je 25 minut. Každý zájemce z řad podnikatelů se může přihlásit až na pět jednání se zahraničními kancelářemi CzechTrade.

Po rezervaci bude zájemce kontaktovat exportní konzultant CzechTrade a upřesní konkrétní termíny jednání. Před konáním samotných online setkání obdrží zájemce od moderátora časového bloku prolink pro přihlášení, nejpozději jeden den předem. Z hlediska technického vybavení postačí běžné PC, notebook či telefon s internetovým připojením a sluchátka či reproduktor s mikrofonem.

Sdílet článek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Mohlo by Vás zajímat