Ministerstvo průmyslu a obchodu spouští informační kampaň k programu Česká kvalita. Ten chce podporovat prodej kvalitních českých výrobků a poskytování kvalitních služeb. Cílem je jednotný systém, který zviditelní důvěryhodné a nezávislé značky, jejichž kvalitu potvrdí nezávislé ověření.
„Každým nákupem výrobku označeným logem Česká kvalita může spotřebitel podpořit sebe, své okolí i českou ekonomiku. Když se budou výrobci do programu Ministerstva průmyslu a obchodu hlásit se svými produkty a spotřebitelé je budou kupovat, pomůže to jak zaměstnanosti, tak tuzemské soběstačnosti,“ věří vicepremiér a ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček.
Program umožňuje, aby se na trhu objevily značky kvality různých cechů, společenstev, sdružení a podobně. Podle MPO je program klíčový jak pro firmy z hlediska jejich konkurenceschopnosti, tak pro spotřebitele, kteří se jednoduchým způsobem dozví o kvalitních výrobcích a službách. Značka Česká kvalita už existuje, řada firem a výrobků ji získala už dříve, kampaň má za cíl přilákat další.